rYnDo

Bad Boyz
 
HomePortalCalendarFAQSearchRegisterMemberlistUsergroupsLog in

Share | 
 

 RYNDO CHILL!!!

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Vijay



Number of posts : 9
Registration date : 2007-03-01

PostSubject: RYNDO CHILL!!!   Mon May 28, 2007 6:38 am

KK I WANNA CHILL WITH ALL MY BOIZZ!!

Shaine
Shahaan
Chetan
Jon
Daraius
Avi
Myself

just these guys.. can we goto some park or somewhere, where we can just be alone n talk..no drinks no music.. just chill for sometime.. then maybe we can go do something..Soon.. Maybe This Friday or something???i miss chillin with all you fuckers.. so can we do this asap please n thank you
post any ideas you got :>
Back to top Go down
View user profile
avi047

avatar

Number of posts : 18
Age : 27
Registration date : 2007-03-01

PostSubject: Re: RYNDO CHILL!!!   Tue May 29, 2007 4:23 am

anyday but this friday works for me
Back to top Go down
View user profile
Shahaan
Pimp!
avatar

Number of posts : 135
Age : 27
Registration date : 2007-03-01

PostSubject: Re: RYNDO CHILL!!!   Wed May 30, 2007 1:29 am

anything BUT friday works for me
lol cheers

... we can always just get coolers right? just something light? scratch

_________________
Back to top Go down
View user profile
Vijay



Number of posts : 9
Registration date : 2007-03-01

PostSubject: Re: RYNDO CHILL!!!   Wed May 30, 2007 2:09 am

i dont care if you drink haha w.e
just dont get fuckin hammered ..then i will have to call ur moms Wink
Back to top Go down
View user profile
Vijay



Number of posts : 9
Registration date : 2007-03-01

PostSubject: Re: RYNDO CHILL!!!   Wed May 30, 2007 3:22 am

draius i say u dont come man.. and avi you too if you dont want to
lol cuz we are gonna create some havoc Wink Twisted Evil
Back to top Go down
View user profile
avi047

avatar

Number of posts : 18
Age : 27
Registration date : 2007-03-01

PostSubject: Re: RYNDO CHILL!!!   Wed May 30, 2007 6:58 am

haha im gna be there im fuckin free now Very Happy all done grad nd school nd everything :d
Back to top Go down
View user profile
Tiburon

avatar

Number of posts : 76
Age : 28
Registration date : 2007-03-03

PostSubject: Re: RYNDO CHILL!!!   Wed May 30, 2007 5:09 pm

I'll be there
Back to top Go down
View user profile http://www.dynastyhockeyfd.proboards41.com/index.cgi
Vijay



Number of posts : 9
Registration date : 2007-03-01

PostSubject: Re: RYNDO CHILL!!!   Wed May 30, 2007 11:11 pm

aiite cool :> awsome guys
more guys = more hardcore we look
LOL HAHAHA ROFL
Back to top Go down
View user profile
Shahaan
Pimp!
avatar

Number of posts : 135
Age : 27
Registration date : 2007-03-01

PostSubject: Re: RYNDO CHILL!!!   Wed May 30, 2007 11:36 pm

*cough* loser *cough*
what exactly are we gonna do???
i say we just get a couple packs of coolers
nobody will get drunk off those

_________________
Back to top Go down
View user profile
avi047

avatar

Number of posts : 18
Age : 27
Registration date : 2007-03-01

PostSubject: Re: RYNDO CHILL!!!   Thu May 31, 2007 4:01 am

so whens this happening?
Back to top Go down
View user profile
Tiburon

avatar

Number of posts : 76
Age : 28
Registration date : 2007-03-03

PostSubject: Re: RYNDO CHILL!!!   Thu May 31, 2007 4:30 am

lol

This friday?

Around 6ish at movies?
Back to top Go down
View user profile http://www.dynastyhockeyfd.proboards41.com/index.cgi
Shahaan
Pimp!
avatar

Number of posts : 135
Age : 27
Registration date : 2007-03-01

PostSubject: Re: RYNDO CHILL!!!   Thu May 31, 2007 5:47 am

we should all meet at jarvis or something b4 the movies so we all walk in together or something

oh and are we actually watching a movie??

_________________
Back to top Go down
View user profile
Tiburon

avatar

Number of posts : 76
Age : 28
Registration date : 2007-03-03

PostSubject: Re: RYNDO CHILL!!!   Thu May 31, 2007 2:55 pm

I don't think so

Meet up at the movies, then chill somewhere
Back to top Go down
View user profile http://www.dynastyhockeyfd.proboards41.com/index.cgi
avi047

avatar

Number of posts : 18
Age : 27
Registration date : 2007-03-01

PostSubject: Re: RYNDO CHILL!!!   Fri Jun 01, 2007 6:02 am

yea i say meet at movies too then decide from there
Back to top Go down
View user profile
jellydonuts



Number of posts : 109
Registration date : 2007-03-01

PostSubject: Re: RYNDO CHILL!!!   Fri Jun 01, 2007 5:02 pm

it's gonna be hard for me to come.... finals, provincials all within the next week/2weeks... my psych final is on monday and physics prolly on friday so.... dunno...

if we do something after provincials like july 1st or something cor canada day (no wait, that's my uncle's birthday!) maybe sometime in the first week of july.

_________________
_________________
 
Back to top Go down
View user profile
Tiburon

avatar

Number of posts : 76
Age : 28
Registration date : 2007-03-03

PostSubject: Re: RYNDO CHILL!!!   Sat Jun 02, 2007 12:27 am

So what time is everyone meeting up at the movies? scratch
Back to top Go down
View user profile http://www.dynastyhockeyfd.proboards41.com/index.cgi
kun21



Number of posts : 83
Registration date : 2011-03-17

PostSubject: Re: RYNDO CHILL!!!   Tue May 10, 2011 8:32 am

Get the six pack abs you’ve always wanted in just 90 days with Brett p90x workout sheets. Brett’s 15 years of experience in fitness training and his biomedical science background means that his p90x nutrition program is a surefire way to revolutionize your abs.
The p90x workout sheets includes seven DVDs with nine workouts, all specially designed to work your core and abs. Work your abs from six different angles and the combination of ab work, strength training and cardio will give you results faster than you ever imagined. There’s a reason why Brett’s fitness classes have been voted the best in New York City twice!
Start off with p90x schedule and mix it up with a little capoeira, a graceful form of Brazilian martial arts. Then kick it up a notch with Fire up Your Abs, which throws in a little fat-burning cardio. Power Intervals is guaranteed to get rid of the fat and tighten your thighs, butt, and abs. Total Strength further fights the flab while Mercy Abs gives you the best ab workout of your life. Fat-Burning Abs combines cardio training and ab routines then Power Intervals 2 will specifically target your lower body with an intense cardio workout. You’ll then graduate to the Strength & Endurance and Merciless Abs workout that will give you the rock hard, washboard abs that you deserve.
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: RYNDO CHILL!!!   

Back to top Go down
 
RYNDO CHILL!!!
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
rYnDo :: Public :: Announcement-
Jump to: